Search Result
Save to File
Your search for
14819
returns
4705
document(s)
What makes a helpful online review? a study of customer reviews on amazon.com, page 185-200
Author: Susan M. Mudambi and David Schuff | Type: Indeks Artikel Jurnal
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
The Value of Self-Service: Long-Term Effects of Technology-Based Self-Service Usage on Customer Retention, page 177-200
Author: Anne Scherer, Nancy V. Wunderlich, and Florian von Wangenheim | Type: Indeks Artikel Jurnal
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
Leveraging Customer Involvement for Fueling Innovation: The Role of Relational and Analytical Information Processing Capabilities, Page 367-396
Author: Terence J. V. Saldanha, Sunil Mithas, and M. S. Krishnan | Type: Indeks Artikel Jurnal
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
Pengembangan aplikasi SMS transceiver menggunakan prototkol short message peer to peer dan implementasinya pada sistem situs web Intfun/ Muhammad Ikbal
Author: Muhammad Ikbal,; | Type: Kerja Praktek (KP)
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
Pengembangan aplikasi SMS transceiver menggunakan prototkol short message peer to peer dan implementasinya pada sistem situs web Intfun/ Muhammad Ikbal
Author: Muhammad Ikbal; | Call Number: KP-0310 | Type: Kerja Praktek (KP)
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
Analisis faktor-faktor yang memengaruhi pengguna untuk beralih dari situs web mobile ke aplikasi mobile: studi kasus PT cookpad digital indonesia
Author: Harwin Prahara; | Call Number: KA-923 (Softcopy KA-921) MAK KA-580 | Edition: 2017 | Type: Karya Akhir (KA)
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
Pengembangan Fitur Checkout Review pada Situs Web Qlue SaaS dan Modul User Management pada Qlue CRM Dashboard di PT Qlue Performa Indonesia
Author: Muhamad Istiady Kartadibrata; | Call Number: KP-3455 | Type: Kerja Praktek (KP)
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
Pengembangan Checkout Review pada Situs Web Qlue SaaS dan Modul Account Management pada Qlue CRM Dashboard di PT Qlue Performa Indonesia
Author: Ray Azrin Karim; | Call Number: KP- 3438 | Type: Kerja Praktek (KP)
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
Pengembangan situs web observatorium bosscha dengan penambahan menu pendaftaran online dan pembuatan aplikasi basis data untuk menyimpan hasil pengamatan langit
Author: Achmad Fatchuttamam Abka; | Call Number: KP-1290 (Softcopy KP-849) | Type: Kerja Praktek (KP)
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
Pengembangan situs web observatorium Bosscha dengan penambahan menu pendaftaran online dan pembuatan aplikasi basis data untuk menyimpan hasil pengamatan langit
Author: Eka Zahnia Purnamasari; | Call Number: KP-1266 (Softcopy KP-825) | Type: Kerja Praktek (KP)
Find Similar
|
Add To Favorites
|
Detail in New Window
Prev
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Next